De laatste week is aangebroken..

24 maart 2008 - Bonito, Brazilië

Interview met een papagaaiArjen en ik in Timoteo (weeshuis)Met BRAXIS shirt aan in BrazillieKaaiman cq krokodilachtig beest

vlug even wat foto´als korte update.. heb gister de dames & arjen uitgezwaaid na 4 fantastische dagen in de Pantanal!! zij zijn nu op weg naar huis.
In de pantanal heb ik nog 3 piranhas gevangen :D en veel kaaimannen gezien. Verder ook heel veel ander wild, zoals emoes, miereneter, aras, papagaaien, armadillos.
Nu in een plaatsje daar in de buurt beetje snorkelen! erg gaaf. veel vis en een anaconda gespot; zijn erg mooie fotos van met onderwatercamera!!
Vandaag nog wat nederlanders tegengekomen die ook mee waren met het rivier snorkelen en daar ga ik vnv nog even wat mee eten.. nu moet ik weer weg ;) over een kwartiertje al eten namelijk..

CIAO

1. Noëlle:
    24 maart 2008
    Lieve Wouter, je hebt al veel gezien en een hoop spannende dingen! De foto van die kaaiman en je verhaal erbij... je ziet het voor je ;) Mooie foto's trouwens en ik ben heel benieuwd naar je onderwaterfoto's!! Maar nog een week en dan kun je me helemaal bijpraten en kan ik ALLE foto's zien. Weer net zo veel als vorig jaar toen je thuiskwam uit Indonesië?? Ik ben benieuwd! Geniet er nog van deze laatste week!! We zullen nog wel wat pogingen wagen om je telefonisch te pakken te krijgen! De aanhouder wint, toch?? :)Nogmaals geniet nog even en tot volgende week maandag!!
  2. Bart Reus:
    25 maart 2008
    Leuke site Wouter!!!
  3. Margriet:
    27 maart 2008
    Hee Wouter! Leuk om te horen dat alles daar goed is en dat je er zo van geniet. En ik verheug me er ook op om die (onderwater) foto's te zien! Geniet nog van dit korte weekje! En kom heel terug.;) Tot volgende week maandag! Jammer dat ik je niet op kan komen halen.. mja zie je dan thuis wel! Liefs, Margriet.